Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

piątek, 9 sierpnia 2013

[062] Przygotowania do świąt

W hotelu rezydentów przygotowania do świąt szły pełną parą, oczywiście aby mieć wolne Wiki z Piotrem musieli iść na dyżur do szpitala. Niestety popołudniowa zmiana.
W pokoju lekarskim
- Masakra będziemy siedzieć tu do wieczora, a ja prezentu dla Przemkia nie ma, nie mogłam się zdecydować co mu kupić
-To nie ciekawie ja dla Hany mam już od tygodnia
- I co ja mam zrobić?
-Jak to co jutro rano, na zakupy Twoja ostania szansa
- No tak, ale co ja mu kupię
- Tego już nie wiem ty go znasz najlepiej w końcu kiedyś byliście razem
- No tak... I może dlatego nie za bardzo nie wiem co kupić
-Wiki... - Piotr chciał coś powiedzieć, ale niestety nie zdarzył, gdyż przyszła Wasiakow.
-Proszeni są Pastwo na izbę, ciężka walka z karpiem - Powiedziała Wasiakowa i wyszła . PIotr z Wiki spojrzeli na siebie.
- Walka z karpiem ? - Powtórzyła zdziwiona Wiki
- Ci ludzie mnie zaskakują
- ciekawe co tym razem wymyślili? – powiedział Piotr 
- dokładanie. Może karp ugryzł człowieka - Mówiąc to Wiki uśmiechała się. 
- Wiki ty żartujesz chyba? – powiedział zdziwiony Piotr 
 - Nie dlaczego może ugryźć czemu nie 
- No …. Sam nie wiem  -
 Co obstawiasz ja że karp ugryzł człowieka 
- Ja obstawiam że człowiek uciął palec a karp połknął go 
 Wiki zaczeła się śmiać
-to by było super zabawne ale Wasiakowa powiedziała walka z karpiem wiec może chcieli załatwić karpia prądem i sam siebie załatwił 
 - Nie to będzie coś śmiesznego i wyjątkowego, a tak przy okazji jak u was idzie walka z karpiem? 
- Proszę ciebie tragicznie ja na pewno nie załatwię karpia, a właściwie Pana Karpia jak powiedziała moja kochana córeczka która go namalowała w koronie, a Przemek też nie wiec nie wiem jak to będzie 
- Co zrobiła Blanka namalowała karpia w koronie 
 Tak bo uznała że jest świetnym modelem i ma ładne oczy 
- Wiesz co Wiki jestem do was zaproszony wiec może ja przygotuje karpia znam świetny przepis 
- Żartujesz umiałbyś to zrobić 
 - Pewnie 
 - Matko uratujesz mi życie, a właściwie panu karpiu, a po za tym będę bardzo wdzięczna - Nie ma sprawy 
 - dzięki  Wiki i Piotr dotarli do pokoju lekarskiego. Widok pacjenta ich zaskoczył i wprawił w osłupienie.

Tymczasem Przemek będący w hotelu, a dokładniej w swoim pokoju pakował prezent dla Wiki co chwilę zerkał na ich wspólne zdjęcie
- Wikuś mam nadzieję że prezent spodoba się Tobie i …. I będziesz …. Wiktuś jak mi ciebie brakuje teraz .... ciekawe co się dzieje w szpitalu jakich pacjentów macie może operacja się trafiła tobie kurcze kiedy wrócę na stół - Po paru minutach gdy skończył pakować prezent udał się do salonu w nim była Blanka która szukała czegoś w necie Przemek podszedł ją od tyłu i zaskoczył ją rąbiącjej „ prąd ” 
 - Przemek oszalałeś 
- Nie. Co robisz? 
- Szukam w necie jak widzisz 
 - A co szukasz może prezentu dla mamy 
 - Pomyłka mam go już, a ty? 
- Ja również to co szukasz? 
- Piosenki chcę ubrać poprawić choinkę i odstroić okna 
 - Pomogę Ci
  - Ok
Blanka włączyła daną piosenkę: http://www.youtube.com/watch?v=uNfKWLjKAbc oboje dobrze bawili się poprawiając choinkę, a dokładniej ubierając ją oraz przystrajając okna oczywiście Blanka czasami zamiast łańcuchem stroić choinkę to stroiła Przemka tymczasem Agata będąc w pokoju po cichutku zeszła do salonu zobaczyła dwójkę dzieci wróciła się po aparat fotograficzny i zaczęła im robić zdjęcia, a Przemek i Blanka nie zwracając na nią uwagi zajęli się choinką gdy tylko utwór się skończył Przemek znalazł następny: http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI 
- O mój ulubiony i mamy również 
 - Wiem mój również Blanka? 
- Co? 
- Gdzie damy jemiołę? 
- Tutaj przy wejściu do salony 
 - Na pewno będzie tutaj pasować  -
 Pewnie 
 - Ok. 
 - Tylko żebyście stali razem ty i mama pod nią 
 - Coś mówiłaś 
 - Nie nic 
Blanka i Przemek byli zajęci ozdobami świątecznymi, a Wiki i Piotr pacjentem.


Przepraszamy, że tak długo nic nie było, ale ostatnio nie mamy weny, a jeszcze mnie do tego nie było tydzień w domu to wiecie jak to. Kolejne kiedy? Postaramy się w miarę szybko :) 

23 komentarze:

  1. pięknie napisane :) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Czytam o świętach w wakacje :D
    Ale jak już zobaczyłam coś o tej jemiole, to się zaczęłam domyślać ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajne:) czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zostałaś nominowana do Libster Blog, informacje tu:http://n-d-i-n-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super opowiadanie:) kiedy dodasz next? Nie mogę się już doczekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na next. Liczę na to, że szybko połączysz Wiki i Przemka. Wielki plus za postać Blanki. M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opowiadanie świetne jak zawsze. Mam prośbę. Czy mogłybyście zerknąć na nasz blog? Zwie się wr-kk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuper przeczytałam wszystko w jeden dzień a tak wgl kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne jak się wciągłam to nie mogłam przestać i tu zaskoczenie koniec nic więcej (mam nadzieję na razie) nie ma kiedy będzie dalejjjj?

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kiedy neeeeeext?

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze cudowne

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy długo wyczekiwana dalsza część?

    OdpowiedzUsuń
  13. i znowu najlepsze jakie czytam kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy bd dalej?

    OdpowiedzUsuń
  15. czy można dzisiaj liczyć na nexta (jeśli wgl tu zaglądacie a jak nie to nie traćcie innym czasu robiąc nadzieję że coś wrzuciłyście) będą dalsze części(tego co dotychczas pisałyście)?

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłabyś wrzucić następną część?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem,że są wakacjie niby dużo czasu ale te mam wyjątkowo zabiegane i nawet nie mam czasu usiąść i pomyśleć nad nową częściom nie mówiąc już o skontaktowaniu się z MIli

    OdpowiedzUsuń
  18. dodacie w końcu nexta? (kontynuacje tego)?

    OdpowiedzUsuń
  19. chcemy kolejnych części a nie nowego opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy bedzie kolejna część?

    OdpowiedzUsuń