Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

wtorek, 3 września 2013

[064] Przygotowania do świat cz. 2 ost

Dni mijały i mijały, a świeta już coraz bliżej,w sumie do wigili został tylko jeden dzień. Najpardziej  tego dnia nie mogła doczekać sie Blanka, gdyz święta to taki wpsaniały czas, większa szansa na połączenie Wiki i Przemka
- I co robimy? - Zapytała Radka jak poszli na spcer
-Mam pewien pomysł
-Jaki?
-Dowiesz się w swoim czasię
-Mów i to teraz - Rozkazała wręcz młoda Consalida
- No więc.... - Radek zdradził jej swój niecny plan
-OOoooo- Uśmiechneła się  i potarła dłonie - Może to będzie wredne, ale skuteczne - POcałowała go w policzek - Jesteś wpsaniały
- Dzięki - Usmiechnął sie
 Tymczasem w hotelu
- To jak robimy, musimy coś wymyśleć, zeby się pomieścię - Zaczęła Wiki
-  A kto dokładnie będzie? - Zapytał Zapała, który żadko coś wie
- Moi, Twoi rodzice, James
- Nie będzie Jemsa - Odparał Hanna
- Czemu ? - zapytał jej brat
- Jest w snatatorium
- To tak Moi, Twoi rodzice, Blanka, Radek, Hana, PIotr, Marek, Miri, no i my
-Czyli 12 osób 8 dziewczyn i 6 chłopaków
- Braciszku 14 osób
- To co Piotr, przemek
- O nie nie ja z Zapałą nie mam zamiaru być - Zaprotestował Piotr
-Nie marudż najlepiej wasza 4 u Przemka, nais rodzice u agaty a reszta u nas a jak coś to w salonie można położyć dwie osoby
- o Nasza wikusia mysli - zaśmiał się  Zapała
- W przeciwienstwie do Ciebi braciszku, kazdy mysli
- Jestescie okropne
- W końcu to kobiety
- A wy to co może lepsi jesteście
- Od was napewno
- O co chodzi ? - Zapytała Blanka, która własnie wróciła ze spaceru z Radkiem
- Moja  kochana siostrzyczka twierdzi, ze nie myśle
- Dopiero teraz Ci to powiedziała - Wszyscy się zasmiali
- Kolejna okropna baba - odparł Przemek
- Odezwał się facet
- Masz coś do mnie- Przemek wstał i stanął przed nią
- Tak
- NO co
- Wystarczy, że jesteś facetem
- Chcesz się bić - zażartował Przemek
- Z Tobą zawsze i wszędzie
- Dobra dobra dość tego bo dzieci sie pozabijaja - Hana wstala i podeszła do nich
- Ja dziecko?? Siostra nie przeginaj
Ten dzień nie należał do nudnych, lekarze doskonale się bawili, a co najważniejsze nie poazbijali.

Hej
Takie sobie, ale za bardzo nie mam pomysłu.
Kiedy kolejne??
Nie wiem kiedy, nie mam humoru to raz a co za tym idzie pomysłu, a dwa nie mogę od dawna skontaktować sie z Mili.
Jak ktoś chce jakieś info a może nam pomóc pisać na priv 12136783


12 komentarzy:

  1. Pisałam już w notce wiec nie pytajcie bo nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:) czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne opowiadanie. Najbardziej w tym opowiadaniu podoba mi się relacja Wiki-Blanka-Przemek. Dokładnie taka sama jak kiedyś w serialu. szkoda że to się wszystko już popsuło. Pozdrawiam, czekam na next i liczę że poczytasz czasem moje ,, wypociny ''
    www.nadobre-nazle-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Pozdrawiam. Beata z Forum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:) czekam na kolejne:) mam nadzieję, że pojawi się jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy bedzie next?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna część, jestem ciekawa planu Radka, czekam na kolejną część :)
    Zapraszam do obejrzenia scenek z WiP z odcinka 528, link jest w moim podpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy next? baaaaardzo bym chciała WiP!

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy dodacie nexta co chwilę(co parę godzin) tu zaglądam i nic:(((( kiedy następna część?

    OdpowiedzUsuń
  10. znowu nic dodaj coś proszę

    OdpowiedzUsuń