Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

piątek, 18 stycznia 2013

Agentki

Drodzy czytelnicy jak wiecie ja i Ina prowadzimy już jeden blog o serialu Malanowski i partnerzy, ale nasze zainteresowania nie kończą się na tym jednym serialu i jego bohaterach. Każda z nas ogląda czy interesuje się jeszcze innymi serialami. Po rozmowie z Iną, a właściwie jej rozmowie ze mną doszłyśmy do wniosku ze lubimy serial Na dobre i na złe. Dlatego też z Ina podjęliśmy decyzje o stworzeniu bloga poświeconemu temu serialowi oraz zaproszeniu mnie do pisania wspólnie z nią opowiadaniach na ten blog. Dlatego też ja i Ina mamy nadzieję że się wam nasz blog o serialu Na dobre i na złe podoba i sprawdziliśmy się w pisaniu opowiadań.

Serial Na dobre i na złe cieszy się ogromną popularnością wśród nas. Każdy a nas widzi w postaciach serialowych wspaniałych lekarzy. Serial ten gości już na naszych ekranach 14 sezonów, a aktorzy, którzy w nim grają przeważnie właśnie z tego serialu są kojarzeni. Jak widać wciąż jego popularność nie gaśnie wręcz przeciwnie przyciąga wielu nowych widzów mimo iż została zmieniona data emisji jego. Zawsze był on emitowany w piątkowe wieczory a od 14 sezonu został on przeniesiony na środowe wieczory. A dodatkową niespodzianka jest to, iż, od niedawana można również oglądać kulisy jego. Nie dziwie się, iż serial ten cieszy się powodzeniem wśród widzów gdyż jak to słusznie powiedziała Agnieszka Judycka odtwórczyni roli Niny Rudnickiej w pierwszych kulisach „ Leśna Góra jest szpitalem naszych marzeń ”. Co tu dużo mówić nie chce powtarzać słów z kulis wiec po prostu podam link do kulis:

Na pewno jesteście ciekawi, dlaczego tak zaczęliśmy nietypowa jak dla nasz. Otóż nasi drodzy czytelnicy jako fanki serialu lubimy znajdować różne ciekawostki o aktorach występujących w naszych ulubionych serialach. A większość aktorów występujących w danym serialu kojarzymy głownie z roli lekarza z Leśnej Góry. Mylę, że nie mylę się, bo wiem ze takich aktorów jak:
Katarzynę, Dobrowską kojarzymy jako serialową Wiktorię Consalidę
Marka, Bokowskiego jako Piotra Gawryło
Kamilę, Baar jako Hanę Goldberg
Czy
Marcina, Rogacewicza jako serialowego Przemka Zapały
I tak można wymieniać w nieskończoność.
Każdy z nich ma na swoim koncie wiele innych ról, ale tak naprawdę trudno ich kojarzyć z innymi jak każdą środę pojawiają się w naszych domach jako lekarze z Leśnej Góry walczący o życie i zdrowie pacjentów przebywających na poszczególnych oddziałach. Dlatego ja i Ina postanowiliśmy wam przybliżyć pewną postać z serialu. A mianowicie na pierwszy rzut i zdjęcie rentgenowskie zabraliśmy się za przystojnego aktora, który właśnie kojarzy się nam z rolą Przemka Zapały, co tutaj dużo mówić ja i Ina jesteśmy tego samego zdania i można go określić jednym słowem CIACHO, a mowa oczywiście o Marcinie Rogacewiczu.

Jak wiecie Marcin Rogacewicza jest znamy głównie za sprawą serialu Na dobre i na złe jak wcześniej mówiłam roli Przemka Zapały lekarza z Leśnej Góry. Ale mało osób wie, że ten młody i jakże przystojny aktor grał w również w innych filmach, które przyniosły mu popularność mniejszą bądź większą. Dlatego postanowiliśmy wam niektóre role jego przypomnieć.

Marcin Rogacewicz aktor niezwykle utalentowany grał w bardzo wielu filmach i serialach niektóre role były większe niektóre mniejsze może nie będę wymieniać wszystkich, ale tylko te co naszym zdaniem są wart uwagi:
Na dobre i na złe – Przemek Zapała lekarz z Leśnej Góry , największa rola która przyniosła mu ogromną popularność;
Przyjaciółki – obecnie gra tam Michał narzeczony Patrycji;
Hotel 52 – epizod grał policjanta;
Szpilki na giewoncie – jako Grzegorz Zwoliński, naszym zdaniem kolejna rola która przyniosła mu popularność;
Komisarz alex – Robert Kochanek Beaty ( odcinek 16 ) ( poniżej umieszczam link do tego odcinka);
Kryminalni – komisarz Michał Adamski
Oraz
Agentki
Mało osób właśnie kojarzy go z tego serialu. Naszym zdaniem właśnie po takich serialach jak Szpilki na Giewoncie czy Na dobre i na złe ten serial przyniósł mu również popularność. Na pewno jesteście zaskoczeni tym serialem, ale naszym zdaniem właśnie takie seriale jak już wyżej wymieniłam Na dobre i na złe, Szpilki na giewoncie czy Agentki przyniosły mu ogromną popularność. Zapytacie się, dlaczego Agentki? Ponieważ grał tam można powiedzieć podwójną rolę. Na pewno znowu zapytacie się kogo? Jak to podwójną? A co to za serial?

Otóż kochani jest serial z roku 2010 może rok wcześniej nie wiem dokładnie, bo rok na ipli jest właśnie podany taki, jaki napisałam. Serial ten był nakręcony tylko w 10 odcinkach i był emitowany na Polsacie. Marcin grał tam Tomka Muszyńskiego oraz Irine Dowbor . Tak moi drodzy kobietę. A oto prezentuje zdjęcie z serialu „ Agentki ” i „ Na dobre i na złe ”.




Ja i Ina oglądaliśmy ten serial na ipli i uwierzcie nam serial naprawdę świetnie nakręcony, komediowy, wart obejrzenia. Dlatego postanowiliśmy wam przybliżyć wam go, oczywiście ze względu na to iż gra tam Marcin. Jak ja dobrze pamiętam w tym serialu po raz pierwszy zobaczyłam Marcina. Podesłałam Inie link do niego i po obejrzeniu go doszłyśmy do wniosku iż warto przybliżyć wam rolę Marcina w tym serialu i zaprezentować ją na blogu.

Kochani nie będziemy przybliżać wam całego odcinka, ale tylko streszczenie pierwszego oraz fragmenty z drugiego odcinka. Oczywiście z serialowym Przemkiem Zapałą, a prywatnie Marcinem Rogacewiczem.

Agentki

Odcinek pierwszy

Pierwszy odcinek opowiada jak policjantka Joanna Muzyka odchodzi na emeryturę mimo iż jest w młodym wieku. Ponieważ martwi się o syna którego wychowuje sama, a wie czym grozić mogą niektóre akcje oczywiście wie jak one mogą się skończyć, a raz już została postrzelona. Ojciec w dniu przejścia na emeryturę zaprasza ją na obiad. Po obiedzie wręcza jej niespodziankę, przekazuje jej dokumenty potwierdzające iż została właścicielką nie wielkiej restauracji. Na drugi dzień jej sąsiad z bloku przybiega do restauracji i prosi o pomoc mówi że córka chce popełnić samobójstwo i wysadzić się powietrze przez własna skonstruowaną bombę. Była policjantka pomaga mu ratując blok oraz córkę sąsiada, a wieczorem dziewczyna przychodzi do niej i dziękuję za pomoc. Joanna proponuje jej pracę kelnerki w swoim lokalu.

Odcinek drugi

 Do restauracji przychodzi Pani Krystyna Weber która prosi ją o pomoc mówi jej że mąż ja zdradza z osobą która sprząta dom. Joanna zgadza się jej pomóc. Po przystąpieniu do akcji obserwuje dom i sprzątaczkę. Po paru chwilach widzi:



Mężczyzna ewidentnie próbuje poderwać dziewczynę jak zauważyła Joanna Muzyka:


Lecz dziewczyna po paru chwilach uwalnia się z rąk właściciela domu.  Irina kończy pracę:





- Już. Już wychodzi Pani Pani Irinko
- Tak już skończyłam wszystko.  Dowidzenia





- Dziękuję i dowidzenia
Oczywiście Pan Weber próbuje ją zatrzymać ale się nie udaje i dziewczyna opuszcza posiadłość. Udaje się do metra a za nią Joanna Muzyka. Irina chyba się orientuje że jest śledzona i udaje się do damskiej wc. Joanna czeka na zewnątrz. Jednak po dość długim czekaniu mówi:
- Utopiła się tam czy co?
Postanawia wejść do toalety. A toalecie wpierw jej szuka, lecz nie znajduje jej dlatego postanawia zapytać Panią o wysoką blondynkę w okularach. W trackie rozmowy przerywa im pewien mężczyzna mówiąc:
- Dziękuję bardzo


Po czym płaci i wychodzi z toalety. Następna scena z Marcinem albo filmowa Iriną zaczyna się jak dziewczyna sprząta w domu Państwa Weberów:


W tym momencie jak sprząta taras jest obserwowana przez Panią Weber. Po paru chwilach mąż Pani Weber przynosi dwie kawy i kopertę, zaprasza Panią Irminę na kawę ona się zgadza i siada na ławce wręcza jej kopertę:
- Proszę
- To dla mnie?
- Tak


- To tak drobna propozycja spędzenia miłego wieczoru
Mąż Pani Weber zbliża się do Irminy, ale dziewczyna przesuwa się na koniec ławeczki w końcu wstaje z niej i przystępuje do kontynuowania sprzątania porzucając kopertę zaproszeniem do teatru. Po zakończonej pracy dziewczyna wychodzi z domu Państwa Weberów i udaje się do metra:  


A później do swojego mieszkania. Pani Weber śledzi Panią Irminę. Po dotarciu do niego dosłownie po paru sekundach Irmina słyszy pukanie otwiera drzwi i widzi Panią Weber:

- Dzień dobry musimy porozmawiać i ty wiesz dokładnie o czym
Po tych słowach Irmina szybko chce zamknąć drzwi ale Pani Weber jej nie pozwala. Pani Weber mówi:
- Zaraz sie sąsiedzi zdenerwują ze tak głośno rozmawiamy



Irmina słysząc to próbuje uciszyć Panią Krystynę, a Pani Krystyna mówi dalej:
- Mogę wejść? Czy będziemy tak stały na korytarzu. Dziękuję bardzo
Po tych  słowach wchodzi do mieszkania Irminy. Siada na fotelu i mówi:
- Musimy porozmawiać mała o tobie i o moim mężu
Irmina nic nie mówi wydaje się być zaskoczona.


- Woda mi się w Wanie przeleje tak chwileczkę
Po czym udaje się do łazienki. Po chwili przychodzi mężczyzna:



- Słucham o co chodzi?
- Ja właściwie przyszłam do Irminy bo ona u mnie sprząta znaczy chciałam powiedzieć pracuje
- E no i co z tego
- Właśnie. Pan kim jest?
- No jestem prawie narzeczonym Iriny
- Prawie narzeczonym
- No ale o co chodzi
- No wie Pan szłam porozmawiać z Irinką wie Pan tak na osobności
- Tak na osobności. Irina chodź tutaj Pani chce rozmawiać!



Mówiąc to patrzy się na Panią Weber, po chwili dodaje.
- Na osobności. To mówi Pani że Irina u pani sprząta
- Tak sprząta ja może przyjdę innym razem
- Nie potrzebuje Pani jeszcze kogoś do sprzątania co może świetnie wszystko Pani wysprzątam znam się na tym bardzo dobrze


Po chwili spogląda w stronę łazienki i po czym dodaje:
- Niech Pani tutaj zaczeka chwileczkę dobrze pójdę po Irinke
Po tych słowach udaje się do łazienki. Z  łazience bierze do reki perełkę i słychać następującą rozmowę:
- Co się tak długo kąpiesz co?
- Ale kochanie przestań no przecież to dla ciebie wszystko chciałam się wykąpać
- Co dla ciebie co dla ciebie
- Zobacz jakie ciuszki przygotowałam i wogle jest fajnie i wogle ekstra


- Cicho siedź bo cie albo. No co ty mi tutaj


- Co ty taki ostry jesteś kotku
- Co ostry co wyłaś z tej wanny chyba tak mówię ci



Po danej rozmowie odkłada perełkę na miejcie i udaje się do Pani Weber.
- Bardzo mi przykro ale Irinka powiedziała że się Panią boi i nie przyjdzie
- Mnie się boi proszę Pana przecież ja jestem oceanem łagodności
- Ale to chyba nie przeszkadza że Irinki nie będzie ten ogródeczek może bym wysprzątał proszę Pani co? A po za tym Irina to taka strachliwa kobieta wie Pani ona się wszystkiego boi ja bym się na miejscu Pani wogle o tego męża nie martwił bo proszę Pani ona by miała ze mną do czynienia gdy by jakiś numerek na boku rozumie Pani
- Tak Pan mówi
- A to chyba nie przeszkadza żebym u Pani ogródeczek wysprzątał co. Te grządki to wszystko wypielił wie Pani jak to …


- Ach a wie Pani co może lubi Pani jeździć na motocyklu może Panią przewiozę na motorze niech sobie Pani wyobrazi 250 na moście świętokrzyskim będziemy sami noc adrenalina że tak powiem tryska uszami



- Uszami tryska
- A zostawi mi Pani numerek
- Nie nie proszę Pana to nie wchodzi w 602602705
Następna scena zaczyna się od momentu w którym to Irina udaje się do pracy a Joanna Muzyka woła na nią:
- Przepraszam Panią, przepraszam Panią bardzo możemy chwilę porozmawiać przepraszam
- Słucham o co chodzi?
- Chciałam z Panią porozmawiać o Weberach wiem że sprząta Pani u nich



- Kim Pani jest?
- Powiedzmy że jestem prywatnym detektywem ich syn Klaudiusz poprosił mnie o pomoc poświeci mi Pani chwilę
- Tak chyba tak
- No to świetnie wie Pani co tam jest taka cukiernia może usiądź i spokojnie porozmawiać
- No
- Jeżeli oczywiście się Pani nie spieszy
- No dobrze mam czas
- Zapraszam w takim razie na kawę



- No to chodźmy
Po tych słowach robi parę kroków w stronę cukierni ale w pewnym momencie zaczyna uciekać w przeciwnym kierunku, a Joanna Mucyka biegnie za nią i krzyczy:
- Stój!



W pewnym momencie gdy wydaje się Irinie że ja zgubiła zatrzymuje się. Joanna do biega do niej z tylu i chwyta za włosy które zostają w jej ręce następuje krzyk przez obie Panie.


- Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam że nie jesteś dziewczyną
- Dlaczego mnie Pani goni?
- A dlaczego ty uciekasz?
- Bo Pani mnie goni
- Dobra jak mi powiesz o co chodzi z tym przebraniem to ja ci powiem o co mi chodzi tak
- Nie powie Pani nikomu
- Tego ci nie mogę obiecać jak się okaże np. że jesteś islamskim terrorystą komuś będę musiała powiedzieć nie
- Ja islamskim terrorystą przecież ja w życiu nikogo nie skrzywdziłem

 
- No to dawaj
- Jestem Tomasz … Tomek Muszynski
- Asia Muzyka
- Pochodzę z Lwowa jestem aktorem no grałem tam w polskim teatrze ale musiałem uciekać
- Co się stało?
- Mam tam taką koleżankę nazywa się Irina Dowbor ona się we mnie zakochała ja w niej troszeczkę nie bardzo no i kiedy zaszła w ciążę to powiedziała że to moje dziecko
- A nie było twoje?
- Nie


- Skąd masz pewność
- No bo z nią nie spałem
- Jesteś gejem?
- Skąd to pytanie?
- No nie wiem nie sypiasz z dziewczynami które się w tobie kochają wiesz chodzisz w spódniczkach jesteś aktorem
- Bardzo śmieszne nie nie jestem gejem kiedy ojciec i tych 5 braci oprychów dowiedzieli się o całej sytuacji to powiedział mi że albo się z nią ożenię albo zabije proste nie
- A ty się nie chciałeś żenić?
- Ja bym chciał tak normalnie z miłości bez żadnego przymusu. No i kiedy Irina zorientowała się jakiego piwa naważyła to dał mi ten swój paszport pozwolenie na pracę jestem teraz Irinką Dowbor i sprzątam ludziom domy


- Masz kondycje powiem ci
- Trochę cie biegało
- Dobra ubieraj tę perółkę odprowadzisz mnie do samochodu
- Pomożesz mi
- Po drodze powiem ci dlaczego cie goniłam
- Dobra
- Masz jeszcze opaseczkę
Śmiech Joanny.
- Co?
- Świetnie
- Dziękuje
- Chodź
- Bardzo śmieszne
- No i widzisz tak to wygląda wszystko najwyraźniej zmierza ku rozwodu oczywiście najbardziej ucierpi na tym najmłodsza córka
- Klaudyna ale to jest super wrażliwa dziewczyna tylko że ona zupełnie do nich nie pasuje
- Nie wiem czy można im jeszcze jakoś pomóc
- A wie Pani ja pomogę mam pewien pomysł
Następnie Irina jak i Joanna przystępują do realizacji pomysłu Iriny. Pomysł na który wpadła Irina wygląda następująco otóż dzwoni do Janusz Webera jako Irina i zaprasza go na wieczór do swojego mieszkania, a następnie jako narzeczony Iriny do pani Krystyny Weber i zaprasza ją na przejażdżkę motorem. Po rozmowach wraca do rozmowy z Joanną:
- Przewiozę Panią tak jak jeszcze nikt pani nie przewiózł. Dobre
- Dobre Dobre ja myślę że dzisiejszy wieczór nimi wstrząśnie
Wieczorem przystępuje do realizacji planu.
Januszowi Weberowi zostawia kartkę na drzwiach z widomością i Skazówkami jak ma postępować. A sam udaje się na przejażdżkę na motorze z Krystyną Weber:













Następnego dnia odwiedza restaurację Joanny na powitanie całuje ją w dłoń:


- Cześć. No i jak przewiozłeś Panią Krystynę Weber swoim motocyklem?
- I to jak myślę że nie zapomni tego do końca życia



- No to opowiadaj? No i co skoczyli sobie do oczu
- Wręcz przeciwnie do 4 nad ranem siedziałem na strychu myślę że Państwu Weberom spodobała się bardzo zabawa w chowanego
- Naprawdę
- Nawet dostałam bukiet, szampana wypili
- Co teraz zrobisz
- No właśnie, do nich raczej nie wrócę mieszkanie też mam spalone nie wiem
- Obawiam się że za Krystyną Weber chodził prywatny detektyw na pewno zrobił ci tobie zdjęcia
- Cholera no to Warszawę mam spaloną
- Nie czekaj mam pomysł chodź musimy kupić ketchup
- Ketchup?
Joanna wpada na pomysł aby z Tomka zrobić denata i zdjęcia trupa przekazać detektywowi który chodził za Krystyną Weber. 



Mamy nadzieję że wam się ten serial, a właściwie ciekawe fragmenty spodobały. Oczywiście cały ten odcinek jest dostępny na następującej stronie:
Zapraszamy do obejrzenia
Pozdrawiamy
Mili i Ina

Publikacja Mili
( ps: mam nadzieję że orbazy sie wam spodobają i notka jest dośc wyrażna i czytelna )

2 komentarze:

  1. Odzyskałam neta, nareszcie, widzę, że bardzo interesujecie się Marcinem ech, fakt przystojny, ale nie mój gust... Czekam na kolejne opowiadania z cholerną niecierpliwością. U mnie też notka jak zawsze się pojawi, po odzyskaniu neta. Zapraszam jutro :-D Pozdrowienia dziołszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, piszecie świetne opowiadania, zapraszam do siebie : http://na-dobre-i-na-zle-story.blogspot.com/ opowiadanko już niedługo! :)

    OdpowiedzUsuń