Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

piątek, 11 stycznia 2013

Idiotyczne nipeorozumienie cz.3


Witek po powrocie do domu przywitał się z żoną.
- Cześć kochanie
- Cześć – odpowiedziała Lena
- Wiesz, co dzisiaj się dowiedziałem? – Powiedział witek
- Nie mów, co się stało? – Powiedziała Lena
- Zgadnij – dodał Witek
- Nie zgadnę mów? – Powiedziała Lena
- Nasi szanowni rezydenci zaręczyli się – powiedział Latoszek
- Czyli kto? – Zapytała się Lena
- Nasza Pani doktor Wiktoria Consalida i nasz chirurg Przemysław Zapała – powiedział witek
- Co? Oni? – Powiedziała zaskoczona Lena
- Tak dzisiaj o tym mówili jakiemuś znajomemu? – Powiedział Latoszek
- Żartujesz sobie? – Zapytała się Lena
- Nie – dodał Witek
- Szczerze mówiąc to oni pasują do siebie i już dawno powinni być razem – powiedziała Lena
- Przecież kiedyś byli zaręczeni – dodał Witek
- Tak, ale zerwali ze sobą, ale jak widać stara miłość nie rdzewieje – powiedziała Lena
Ich rozmowa toczyła się jeszcze parę chwili
 A Wiki i Przemek mając wolną chwilę postanowili, iż nie będą wracać do danej sytuacji i uznają ją za nieporozumienie, które zostało już wyjaśnione. Następnego dnia rano Witek miał wolny dzień tylko wieczorem zaczynał mu się dyżur, za to Lena miała dyżur w dzień. Lena postanowiła się przejść się do pracy, gdy dochodziła do szpitala zauważyła Hanę:
- Hana! – Powiedziała bardzo głośno Lena
- O cześć, co słychać? – Powiedziała Hana
- Wszystko dobrze – odpowiedziała Lena
- A jak mały? – zapytała się Hana
- Rośnie jak na drożdżach – Powiedziała Lena, po czym dodała
- Gratuluje
- Czego mi gratulujesz? – zapytała się Hana
- Jak to, czego zaręczyn – powiedziała Lena
- Zaręczyn? – Powiedziała zaskoczonym głosem - W tej chwili do dziewczyn podszedł Piotr.
- Witam moje drogie panie – przywitał się z dziewczynami
- Cześć Lena, jakie zaręczyny, o czym mówisz? – Zapytała się Hana
- Zaręczyny, kto się zaręczył? – Zapytał się Piotr
- Nie wiem Lena wie – powiedziała Hana
- Jak to, kto twój braciszek
- Co? – Powiedziała, Hana
- Żartujesz chyba – powiedział Piotr
- Nie żartuje
- Z kim? – zapytał się Piotr
- No właśnie, z kim? – zapytała się Hana
- Jak to? To ty nic nie wiesz?
- No nie jak widzisz, a ty Piotr słyszałeś coś o tym? – Zapytała się Hana
- Ja a niby skąd
- Wczoraj o tym mówili – powiedziała Lena
- Ty musiałeś coś wiedzieć o tym – powiedziała Hana patrząc na Piotra
- Nie wczoraj prawie nie wychodziłem z sali operacyjnej nic nie wiem, ale powiedz, z kim się zaręczył Zapała
- Z Wiki – powiedziała Lena
- Co? – Piotr i Hana prawie równocześnie odpowiedzieli
- Z Wiki? – Zapytał się Piotr
- Z Wiktorią Consalida – zapytała się Hana
- Tak naszą ruda Wiki – powiedziała Lena, po czym spojrzała na zegarek i dodając – kurcze jestem spóźniona lecę. Gratuluje super bratowej – dodała w biegu
- Dzięki – powiedziała Hana
- No super bratowa – powiedziała Piotr
- Ej, co masz przeciwko Wiki? – Zapytała się Hana
- Ja nic – dodał Piotr
- Mów Piotr
- Ok Wiki jest szalona, a Przemek spokojny już nawet wiem kto będzie rządził w tym małżeństwie – powiedział Piotr
- O bardzo ciekawe spostrzeżenie – powiedział Hana
- byś ty chciała wiedzieć, że bardzo ciekawe – dodał Piotr
- Ciekawe, kto według ciebie? – dodała Hana
- Jak to, kto Wiki mówiłem on jest nieobliczalna, a twój braciszek nie gniewaj się spokojny – powiedział Piotr
- Acha mówisz, że spokojny on tak?
- Tak przeciwieństwie do ciebie moja droga – dodał Piotr
- Nie, ale szczerze to zabiję mojego braciszka
- Za co chcesz go zabić? – zapytał się Piotr
- Jak to za co. Za to ze od Leny się muszę dowiedzieć, że się zaręczył – powiedziała Hana
- Może chciał Ci zrobić niespodziankę – dodał Piotr
- Ładna mi niespodzianka – powiedziała Hana
- Hana mam pomysł
- Pomysł, jaki? – Zapytała się Hana
- Może ja zorganizuje wieczór kawalerski dla Przemka – powiedział Piotr
- Rzeczywiście fajny pomysł, ale już wiem jak on będzie wyglądał
- tak skoro jesteś taka mądra to zorganizuj sama coś – powiedziała Piotr
- A byś chciał wiedzieć, że zorganizuje wieczór panieński dla Wiki – mówiąc to uśmiechała się do Piotra
- Tak na pewno będzie podobny do naszego
- Zobaczymy
Po tych słowach weszli do szpitala Piotr udała się na chirurgię, a Hana na ginekologię.
Piotr mając wolną chwilę kombinował ja tu zaskoczyć Hanę i zorganizować wieczór kawalerski dla Przemka, po czym zaczął przeglądać strony internetowe lokali, które to organizują oczywiście robił to w tajemnicy przed Haną żeby ona nie podejrzała jego pomysłu. Hana zaczęła kombinować na wieczorem panieńskim Wiki oraz lokalem gdzie by mogła imprezę zorganizować, ale wiedziała ze impreza ta musi być wyjątkowa, aby udowodnić Piotrowi, że lepiej organizuje imprezy niż on. Niestety najlepsze, jakie pasowały jak i Piotrowi jak i Hanie były zajęte, dlatego w życie musiał wkroczyć plan awaryjny.

Hejka
I jak? Mamy nadzieję, że się podoba kolejny niebawem;) 

3 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo Ciekawie :) Czekam na ciąg Dalszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie nie było bo niestety mój cudny internet mi nie działa
    Ale ta część genialny
    ciekaw co z tymi wieczorami będzie i jak oni wybrną z tej sytuacji bo
    I co n to sam zainteresowani heh fajnie będzie
    A może ten sam klub na wieczór znajdą?

    OdpowiedzUsuń
  3. WASZE OPOWIADANIA SĄ SUPER TYLKO DAWAJCIE JE CZESCIEJ BO CODZIENNIE ZAGLADAM I CZEKAM

    OdpowiedzUsuń