Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

niedziela, 20 stycznia 2013

Idiotycznie nieporozumienie cz.5


SaPo jakimś czasie po długim dyżurze przyszli młodzi lekarze razem z Blanką, którą spotkali na dole
- Co wy tu robicie? – Zapytała, Wiki zdziwiona
- Jak to, co? Wieczór panieńsko  kawalerski – Odparł Piotr
- Co jaki?
- Panieński i kawalerski, tylko my to połączyliśmy w jedno – Odparła Hana
- Co?, kto się żeni ? – Zapytał zdziwiony Zapała
– No wy. A właśnie brat nie chwaliłeś się No wiesz – Przemek z Wiki spojrzeli na siebie już dobrze wiedzieli, o co chodzi
- Blanka!
- O nie to jest moja córka – Blanka uśmiechnęła się, ze Wiki stanęła po jej stronie, – Dlatego ja ją uduszę pierwsza – Dokończyła pochwali
-Ale no, to nie moja winna to Piotr i Hana przyszli, no i…
- Zaraz, zaraz czegoś tu  nie rozumiem – Wtrącił się Michał
- Tak w skrócie Blanka na mieście spotkała mojego dawnego kolegę chciał mój numer itp., to wymyśliła, że jestem zaręczona z Zapałom, itp. Niestety potem do nas trafił, a Krystian zna Przemka to odegraliśmy taką scenkę no i Treter nas zauważył i potem wiecie
- Ale wyglądaliście tak realistycznie – Wydał się Witek
- O to już wiadomo, kto tą plotkę rozpuścił – Zaśmiał się Przemek
- OJ Witek, Witek – Pokręciła głową Lena
- Czyli co gdyby nie Blanka nie było by tego – zaśmiał się Gawryło
- No tak – Odparła Wiki
- Cała mama, oj strzeż się narodzie męski jak ona wyrośnie
- Cos Panu nie pasuje Panie doktorze? – Zaśmiała się Wiki
- Nie tylko ubolewam nad naszym losem
- Może koniec tego gadania. Co powiecie na karaoke? Skoro i tak już tu jesteśmy?- Zaproponowała Nina
-Świetny pomysł - Odparła Blanka – Ja jestem za a wy?
- Czemu nie – Odpowiedziała równo reszta
Włączyli laptopa, a Blanka zaczęła wybierać piosenki dla pozostałych
- To, kto Pierwszy?
- Jak to, kto Witek, za roznoszenie plotki – Zaśmiała się Lena
- No, ale to nie moja wina
- Dobra, dobra, co śpiewa – Zapytał Zapała
- Verba – Bez Ciebie świat
-, Dlaczego, to ona wybiera – Zapytała Witek, udając obrażonego
- Bo jestem najmłodsza – pokazała mu język
- Dobra, nie marudź śpiewaj – Odparł Piotr.
Zaraz po Witku zaśpiewała Lena Farba – Chce tu zostać, Następnie Marek M. Grechuta – Niepewność, Agata – G. Andrzejewicz – Siła Marzeń, Hana S. Grzeszczak – Mijamy się , Piotr Łukasz Zagrobelny – Nie zapytam Cię, Jako kolejny miał być Michał
- Ej, ej a kiedy nasza małolata zaśpiewa?- Zapytał jak tylko wstał
- Co? Ja? Nie ja nie śpiewam
-Oj nie moją droga nie wykręcisz się – Powiedziała Wiki
- Tylko, co zaśpiewa
- Ja wiem – Odparła Lena i wstała. Po czym włączyła piosnek dla Blanki. Była to piosenka Kai Paschalskiej – Dla mamy. Oczywiście każdemu spodobał się ten utwór, a najbardziej Wiki. Bo tym wykonaniu zrobili sobie chwilę przerwy, a Blanka rozdała zdjęcia, które nie dawno wywołała, oczywiście ani Przemek, ani Wiki nie wiedzieli skąd Blanka ma ich jedno zdjęcie
- Młoda a to zdjęcie to skąd masz? – Zapytał Przemek pokazując zdjęcie jego i Wiki jak razem śpią
- No 3 dni temu jak spaliście, wtedy, co Lena mnie przyprowadziła to zrobiłam
- OJ młoda, młoda – Zaśmiał się Piotr
- Dobra, dobra koniec gadania śpiewamy – Zaśmiała się Lena
Więc wszyscy wrócili do śpiewania, jako kolejny był Sambor, który zaśpiewał Wespe – Kocham, następnie za nim była Nina, która śpiewała Sumptułastic – Za jedne uśmiech Twój. Została tylko przeszła niedoszłą para nazyczonych. Najpierw wystąpił Przemek w piosence Jorguss – Boję się ,Wiki patrzyła na niego cały czas uwielbiała jak śpiewał. Zaraz po nim ona wyszła na scenę, i zaczęła śpiewać. Wykonała piosenkę :Zobacz mnie”. Wczuła się, w nią aż za bardzo, zaczęła przypominać sobie każdą chwile spędzoną z Przemkiem, kiedy byli szczęśliwi, każdy pocałunek, wspólną noc, długie rozmowy, to jak ją przytulał i mówił jak bardzo ją kocha, tak jak dziś pamiętała zdarzenie na strzelnicy tak bardzo żałowała, że bała się spróbować, tak dobrze pamiętała słowa Przemka na zdjęcie od Blanki z imprezy Agaty i Pawła, kiedy to powiedział, „ Ale byliśmy zakochani” a to zdjęcie było z imprezy dzień wcześniej, kiedy już był z Ludmiłom. Po skończonej piosence po prostu wyszła, zaraz za nią zerwała się Hana i poszła zobaczyć, co się stało.
- Wiki, co się dzieję?
- Nie nic – Odparła i dopiero teraz Hana zobaczyła, ze ruda płacze
- Co się dzieje?
-Nic
- Przecież widzę
- Ostatnio tyle się dzieję – Mówiła, ale nadal płakała
- Nie masz ostatnio łatwo…
 - Dopiero teraz, kiedy Ludmiła zmarła, a ja pomagałam się Przemkowi z tego wygrzebać to zrozumiałam, że…
- Że nadal go kochasz?
- Tak, kiedy ten wariat chciał mnie zgwałcić ucieszyłam się jak zobaczyłam Piotra, ale w głębi duszy chciałam, żeby to był Przemek, żeby mnie przytulił i powiedział, że już jest że jestem bezpieczna.
- Nie wiem, co powiedzieć…
- Wiem, nawet doradzić, co nie ma, bo przecież zawsze będzie kochał Ludmiłę, a dla mnie nie ma tam miejsca.
- Po tym kiedy myślałam, ze James nie żyje myślałam tak samo, ale minęło trochę czasu i pokochałam na nowo Piotra, ale James wrócił jest moim mężem. Ale nie o Ti chodzi, potrzebuje czasu.
- Czasu? Po co i tak to nic nie zmieni
- Time allows you to forget about longing, pain, sorrow, but not for love. Love is in our hearts forever – Odpowiedziała
- Tak, ale.. – Nie zdążyła dokończyć
- Jeśli Przemek, kiedyś Cię kochał, był z tobą szczęśliwy to w głębi duszy o tym pamięta, tylko potrzebuje czasu, żeby się pozbierać
- Dziękuję – Odparła Wiki wycierając łzy. Hana przytuliła ją
- Nie ma, za co – Uśmiechnęła się – To jak wracamy
- Tak – Powiedziała i wróciły razem do reszty.
- Wszystko ok. – Zapytał Przemek jak tylko dziewczyny weszły
- Tak. OK. – odparła Wiki razem z Hana zajęły swoje miejsca.
- A teraz na koniec zaśpiewajmy razem – Zaproponowała Blanka i włączyła podkład do „Masz zawsze mnie” Wszyscy zaczęli śpiewać, Wiki położyła głowę na ramieniu Przemka i zamknęła oczy była wykończona, siedziała tak i śpiewała, ale tak, że wsłuchiwała się dokładnie w słowa piosenki.
Przemek popatrzył na Wiki, która miała głowę na jego ramieniu uśmiechnął się do niej. Hana w trakcie wykonywania piosenki patrzyła się na Piotra, a on nią. Hanie przypomniało się jak była z Piotrem szczęśliwa, jak budził on ją każdego poranka, jak całował ją nosił na rękach, jego uśmiech, Nina popatrzyła na Sambora a on na nią wiedzieli oboje, że się kochają i są szczęśliwi ze sobą. Agata zerkną na Marka a on na nią, a sprawczyni całego zamieszania popatrzyła na Wiki i Przemka wiedziała, że Wiki coś do niego czuje, a Przemek chyba również, chociaż nie była tego pewna, ale wiedziała, że ona jak i Wiki mogą zawsze na niego liczyć o każdej porze dnia i nocy. Po zaśpiewaniu piosenki Piotr wstał
- Kochani może teraz wzniesiemy toast za niedoszłą parę młodą
 - Bardzo dobry pomysł – dodał Sambor
- Tak może i za sprawczynie sprawczynię tego zamieszania moją córkę – powiedziała Wiki
-O świetny pomysł – dodał Przemek
 - To, co pijemy za niedoszłą parę młodych oraz Blankę – powiedział Piotr
- Niedoszła para młodych i Blankę – odpowiedzieli pozostali
 - A ja bym proponował za miłość – Powiedział Sambor
 - Miłość? – Powiedziała a właściwie zapytała Hana
 - Tak za uczucie, które zawsze zwycięża – dodał Michał- I łączy serca oraz dwoje ludzi już na zawsze – dodała Nina
- Za miłość – odpowiedzieli pozostali
Reszta wieczoru minęła dobrze, rozmawiali śmiali się, wszystkim cały wieczór podobał się. Koło godziny 24 wszyscy zaczęli się zbierać, ale Wiki i Przemek zaproponowali, aby zostali no, aby nie jechali po procentach. Oczywiście zgodzili się i zostali w 1 pokoju była Agata Hana Lena w drugim Wiki Blanka i Nina, w 3 Piotr i Witek a w 4 Przemek Marek i Michał 

Hejka
Mamy nadzieję, że sie podoba kolejny nie bawem dałam dziś na prośbę Asi;)
Mogę zdradzić tylko tyle, że w kolejnym opku będzie dość zabawnie ;)

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo Tobie wdzięczna, że mi uległaś :)Oczywiście, że się bardzo podoba, świetne wybrałaś utwory dla WiP, oba znam z filmików o nich, szczególnie lubię "Boję się" :)Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :)Świetnie dobrane piosenki do WiP i Blanki:) Czekam z niecierpliwością na c.d ;P Mam nadzieję, że szybko on się pojawi. :D WiktoriaXD

    OdpowiedzUsuń