Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

czwartek, 20 grudnia 2012

Nieszczęścia chodzą parami cz 1


Poniedziałek godzinny poranne rezydenci są już w pracy od ponad godziny. Pokój lekarski. W pokoju znajdują się Wiki, Przemek, Piotr i Hanna.
- Nic się nie dzieje same nudy - Powiedział Zapała
- Oj tylko nie kracz Przemek błam ciebie nic nie mów - Odparła Wiki.
-, Dlaczego ma nic nie mówić? - Zapytała się Hanna.
 -, Dlatego że ja twój kochany braciszek coś chlapnie takiego to zawsze potem mamy urwanie głowy a tak spokojnie dzień minie
- Co czyżby nasza Pani doktor się nie wyspała. Ciekawe gdzie spędziłaś noc? - Powiedział i zapytała się Gawryło. Wiki się uśmiechnęła, po czym odpowiedział
- Na pewni noc nie spędziłam w twoim łóżku mój Piotrze
 - Oj chyba i nie swoim - Ciągnął dalej Piotr.- Niestety w swoim, ale niewyspana jestem i wolałabym, aby dzisiaj był spokojny dzień bez komplikacji
 - Niewyspana biedna dziewczynka - Powiedział Zapała i pogłaskał Wiki po głowie
-  Przemek ja ciebie naprawdę kiedyś uduszę
- Hanna lepiej chodźmy i zostawmy młodych gołąbków - Odparł Piotr.
 - Nie lepiej bądźcie tutaj, bo tak będę mieć świadków, że pani doktor Consalida próbowała mnie zabić - Powiedział Przemek.
 - Ale nie tak szczerzę dlaczego nie wyspałaś się? - Zapytał się Piotr
.- Bo rozmawiałam z Blanką
- Właśnie już wszystko wyjaśniliście - Zapytała się Hanna
 - Tak
Po chwili do pokoju weszła pielęgniarka.
- Panie doktorze zaraz przywiozą zaraz pacjenta
- Dobrze zaraz idę  - Odparł Przemek
- Ale ja mówiłam do Pana Piotra
- Acha.
- Ok. - Powiedział Gawryło
- Oj biedny Przemek będziesz musiała się zadowolić kartami biedaczek  -  Mówiąc to Wiki pogłaskała go po głowie.
- Dobra koniec tych żartów Wiki chodź
- Już idę
Lekarze udali się na izbę przyjęć.
- A ty Hanna co teraz będziesz robić?
- Ja idę na górę mam umówioną pacjentkę, a ty?
- Ja zaległości w kartą pouzupełniam i zajrzę do tego pijaczka
- Pijaczka?
- Tak ten co spadł z dachu
- Acha ok ja lecę
Hanna i Przemek udali się do swoich obowiązków.

Wiki z Piotrem właśnie weszli na izbę w momencie, kiedy przywieźli pacjent.
- Co mamy? – Zapytał od razu Gawryło
- Uraz w tył głowy, na chwile stracił przytomność w karetce – Odparł sanitariusz
- Dobrze, spokojnie zobaczę Pana ranę – Powiedziała do pacjenta Wiki. Kiedy Pani doktor chciała zobaczyć ranę pacjent zrobił się trochę agresywny. Oczywiście Piotr go uspokoił.
+ Tomograf głowy, badania krwi. I proszę uważać. Po badaniu zawieźć na 5 tam nikogo nie ma – Powiedział piotr.

I razem z Wiki wyszli z sali po drodze do lekarskiego:
- Jakiś dziwny ten facet jest? -Powiedziała Wiki.
- Wiesz to w końcu uraz głowy
- No tak, ale dziwny rzucał się na mnie ale ciebie się chyba bał bo posłuchał ciebie i się uspokoił
- Nie wiem, może się wystraszył
- Może. A jakie badania robimy mu? - Zapytała się Wiki.
- Zastanawiałem się nad tym myślę o badaniu krwi
- Dlaczego tomografia by chyba w zupełności wystarczyła?
- No i tu się nie zgadzam z tobą
- Czemu?
- On miał coś ze źrenicami dziwnie mu się szybko kurczyły i rozszerzały.
- Tak nie zauważyłam tego
- A zauważyłaś jak ręka mu drgała
- Tak
- I tutaj to mnie zaskoczyło
- Czyli jeszcze badamy krew na wykrycie czego narkotyków?
- Również, ale innych substancji psychotropowych
-, Co? Myślisz, że on coś ma z głową?
- Nie wiem Wiki, jeśli nie zbadamy tego to się nie do wiemy
- Piotr a nie przesadzasz on ma na pewno coś z głową po upadku, a nie tak
- Wiki proszę zrób to ok.
- Ok jak przywiozą go do 5 to pójdę pobrać mu krew
- Czekam na wyniki. Acha wypij kawę przedtem, bo wyglądasz na zmęczoną
- Zaraz idę po kawę, przynieś tobie
- Nie dzięki
Po tych słowach Piotr udał się do pokoju lekarzy i zaczął szukać informacji na temat różnych chorób psychicznych z danymi objawami po Internecie. A ruda do bufetu po kawę. 

Hejka 
Kolejny mamy nadzieję, że się podoba, kiedy nex?? Nie wiemy

2 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam na Nową Notkę, która pojawiła się u mnie na blogu ;) // kamilla-baar

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś dodać mój blog do Polecanych? :)
    Twój blog jest już u mnie w Polecanych! // kamilla-baar

    OdpowiedzUsuń