Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

wtorek, 18 grudnia 2012

Szok

Weszłam właśnie na neta, z zamieram jak co zawsze pisania opka bo jak pisałam mnóstwo pomysłów z Mili mamy i chcemy jak najszybciej je napisać wiadomo bo potem uciekną, Otwieram gg a tu Mili mi pisze, żebym przeczytała to


http://www.swiatseriali.pl/seriale/na-dobre-i-na-zle-384/news-zamach-bombowy-w-lesnej-gorze,nId,726903
I co czytam, no szok myślę odcinek będzie genialny. A tu po chwili Mili mi pisze, że w gazecie świat seriali jest większy opis. Oczywiście gazety nie miałam więc proszę ją żeby chociaż częściowo powiedziała o co chodzi. Pierwsze jej słowa na ten temat to " jesteśmy jasnowidzami" myślę o co jej chodzi, ale nie wiem. TO mi pisze, że Przemek będzie ciężko ranny i uratuje go nie kto inny jak Falkowicz. Czytam to i szok. Pewnie myślicie czemu? A więc dziś bądź jutro miałyśmy zacząć scenek obmyślany do końca w którym własnie bd ten epizod gdzie Przemek ciężko ranny i ratuje go Falkowicz. No szok, szok. Ten nasz scenek kiedy bd nie powiem. Ide teraz po gazete wiec może dam zdjęcie jakoś nie dlugo

2 komentarze:

  1. Na faceboku serialu wrzuciłam skany, jak chcecie to możecie z nich skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że blog się rozwija :)
    wislok :) poczytam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń