Blog roku 2012

hej miałybyśmy z Mili taką prośbę, bierzemy udział w konkursie na blog roku;) Jak byście mogli głosować, oto link http://blogroku.pl/2012/kategorie/podobno-wszystko-po-col-jest-,4dr,blog.html

Z góry dziękujemy ;*
Mili i Ina

niedziela, 24 lutego 2013

Tragiczne zdarzenie cz. 9 ost


- Co z nim?
- Bez zmian. A pan już skończył dyżur godzinę temu?
- Tak, ale jak widzisz szpitala nie opuściłem
Falkowicz słyszał ostanie słowa Wiki, po czym zbliżył się do łóżka Przemka
- Panie Przemku proszę słuchać, Pania Consalidę chociaż rzadko się zgadzamy
- Rzadko? – Powiedział Wiki
- Dobrze prawie nigdy, bo tutaj się zgodzę z nią proszę nie robić nam żadnych głupot i głupich rzeczy
Wiki zaskoczona nic nie mówiła
- Panie Wangraf proszę mnie informować na bieżąco, co się dzieje z Panem Zapałą, będę u siebie - Powiedział wychodząc 
-Ale
- Panie, Wangraf mówiłem będę u siebie ewentualnie w innym pokoju, ale szpitala nie opuszczę
Wiki spojrzała na niego, po czym ponownie spojrzała na Przemka, ale nie przestawała trzymać w swoich dłoniach jego dłoni.
- Przemek nawet nie wiem, od czego zacząć …. Może od tego, że Blanka ma racje nie opuszczaj nas nie możesz zostawić nas … nie możesz odejść od nas …. Przecież wiesz jak Blanka jest za tobą jak zwierza się tobie chcesz ja teraz zostawić … my …ty jesteś nam potrzebny tutaj a nie tam w niebie słyszysz mnie … Przemek obiecuje, jeśli mi wywiniesz jakiś numer teraz nie wiem, co zrobię uduszę cie wiec dwa razy lepiej się zastanów, niż co kolwiek zrobisz mój kolego …. Wiesz, że niedawno ja i Agata miałyśmy ochotę zabić ciebie, a ….
Wiki przestała mówić tylko smutno patrzyła na Przemka z tyłu podszedł Rud położył je rękę na ramieniu
- Ej, co się dzieje?
- Nic po prostu nie umiem się pogodzić zmyślą, że mogę, możemy go stracić
- Nie stracimy jest silny
- Tak, ale on nie odzyskał przytomności
- Wiki wiesz przy tego typach urazach czas jest potrzebny
- Wiem
- A po za tym on będzie walczył, jeśli mu pomożemy
- Pomożemy? Jak?
- Przede wszystkim dużo musimy mówić do niego nieważne, co mówić i mówić on …. – Rud nie dokończył zdania, ponieważ przerwała mu Wiki
- On wie że my jesteśmy przy nim to chciałeś powiedzieć
- Tak przypomnij sobie Lenę jak była w śpiączce jak Witek się zachowywał
- Wiem, ale …. – Wiki nie dokończyła zdania, ponieważ spojrzała na niego smutnym wzrokiem
- Nie ma żadnego, ale próbujemy. Jak to mówią nadzieja umarła ostania, nie nadzieja umiera ostania
Ruda popatrzyła na Ruda i spojrzała na niego, po czym znowu zaczęła mówić do Przemka
- Co mówiłam … acha że ja i Agata miałyśmy ochotę zabić ciebie na pewno powiesz mnie za co jestem taki niewinny …. Z tą niewinnością nie przesadzaj, za to mój drogi, że twoje rzeczy są wszędzie, ale nie w twoim pokoju nawet ostatnio Agata znalazła twoja kurtkę w swoich rzeczach i wiesz jak my ciebie nazwaliśmy kukułką, bo zachowujesz się jak ona swoje rzeczy innym podrzucasz. A wiesz, że mamy ułożony plan pożyczmy odkładamy na miejsce, trzymamy swoje rzeczy w swoim pokoju ty akurat tego nie robisz …. Przemek wiesz, że wszystkie wspomnienia najmilsze ma z tobą właśnie wyłącznie z tobą …. Pamiętam ty również chyba pamiętasz jak całowaliśmy się przed pokojem Latoszków albo weszliśmy do nich, bo myśleliśmy, że to nasz pokój, …. Tobie o tym nie mówiłam ale Agacie tak dawno temu bałam się … bałam się że jestem w ciąży z tobą nie mówiłam Ci o tym ale test na HCG  wyszedł negatywny …. Potem znowu ciebie pocałowałam … kurcze, co my się tak całowaliśmy za dużo jak myślisz …. Oczywiście znając ciebie powiesz, że nie, że właśnie za mało oj Przemek w twoje głowie …. Tobie zawsze było mało całowania …i znowu mi się przypomniał nasz pocałunek na lotnisko jak przyjechałam po mamę i Blankę …. Nawet pamiętam jak byłeś przy mnie, gdy Blanka się rozchorowała i dowiedziała się prawdy, że jestem jej mama …. Przemek ty zawsze byłeś obok mnie w trudnych momentach i wtedy, gdy tego potrzebowałam najbardziej …. Ty byłeś i mam nadzieję, że będziesz …. Nie raz siedzieliśmy przy kominku i pijąc herbatę rozmawialiśmy …. Wiesz, że mi tego będzie brakowało jak odejdziesz, …dlatego nie zostawiaj nas proszę …. Wiem, co powiesz nie rozpłacz mi się tutaj i pomyśl o miłych rzeczach …. Dobrze …. Ale ty musisz być silny dla nas dla Blanki, która wie, że może na ciebie zawsze liczyć … Przemek te wspomnienie wiem że powinnam wyrzucić z pamięci ale nie umiem pamiętasz tego faceta jak chciał mnie zgwałcić jak przyjechałeś do jego domu …. Pamiętam to jak przez mgłę, ale wiem, że chyba mówiłeś coś, chociaż mogę się mylić … chyba wiozłeś mnie na ręce i wyniosłeś jak byłeś przy mnie wtedy jak się obudziłam jak się przytuliłam do ciebie jak mnie objąłeś jak … pytałam się o operację, kto nam to rozpisuje, ale najbardziej mi wtedy było potrzebne te przytulenie się do ciebie ta bliskość …. A pamiętasz jak nazwałam ciebie idiotą, bo chciałeś odejść ze szpitala, a dostałeś się na kurs do Lublina z mikrochirurgii … a pamiętasz jak się tobie rzuciłam na szyję ja okazało się ze jedziemy razem … spacery z tobą po Lublinie …. A pamiętasz jak w kanapie grałeś a ja śpiewałam ….
Wiki zaniemówiła Rud podszedł do nie kolejny raz i powiedział:
- Wiki a może mu przypomnisz tę piosenkę o na pewno to słyszy, a po za tym Blanka puściła mu piosenkę wiec, dlaczego by nie miałaś tego zrobić ty
- Myślisz, że usłyszy to? Nawet nie wiem czy to słyszy?
- Słyszy na pewno
Po tych Rud udał się do stolika a Wiki popatrzyła na Przemka, po czym zaczęła śpiewać, a w myślach zobaczyła
- A pamiętasz jak zerwałam Piotrem, kto mnie zabrał od niego ty … ty wstawałeś w moje obronie zawsze w dyskotece ja ten koleś mnie zaczepiał ty biłeś się o mnie … a na imprezie u Agata i Pawła ja on coś mnie zaczepił chwycił mocno za nagarski ty zareagowałeś i znów się biłeś …. Przemek nie wiem jak ty myślisz, ale bójki masz już opanowane …. Zresztą zawsze one były w moje obronie i tego nigdy tego nie zapomnę …. A pamiętasz na tej imprezie jak razem tańczyliśmy jak Blanka robiła zdjęcia jak wróciłam i … pokazałam je tobie jak … jak powiedziałeś ALE  BYLIŚMY  ZAKOCHANI …. Albo ta strzelnica tyś mnie o mało wtedy …. Pocałowałeś mnie …. Te wspomnienie … śmierć Ludmiły jak byłam przy ciebie …. Czułam się wtedy bezpieczna …. Bo byłeś przy mnie twoje dłonie, dotyk, Przemek ja nie wyobrażam sobie, że może mi tego zabraknąć, że to się może skończyć …. Słyszysz to się nigdy tak nie skończy … kolejne spacery jak rozmawiamy …. Jak mnie przytulasz i mówisz że kochasz …. Kochasz jak siostrę …. Jak przytulam ciebie jak Jamesa operują … Pamiętam jak już raz walczyłeś o życie jak tlenkiem węgla się zatrułeś wtedy wygrałeś i teraz również wygrasz …..
Wiki już nic nie mówiła tylko patrzyła na Przemka trzymając ciągle jego dłoń swoich dłoniach jej myśli zawładnęły wspomnienia:
- Przemek nigdy tego tobie nie mówiłam … Przemek po prostu nie zostawiaj nas teraz proszę ciebie nie rób nam tego … nam nie rób tego Hanie …. A co Blanka zrobi bez ciebie …. Co ja bez ciebie wszystko straci sens nie rób mi tego nie zostawiaj mnie zwłaszcza teraz proszę ….. Witek puścił lenie filmy i muzykę jak była w śpiące …. Nawet nie wiem czy to twój ulubiony kawałek, ale ostatnio słuchałeś go, a właściwie słuchałam go razem tobą:
Po tych słowach poszukała w telefonie następującej piosenki, ale za nim ją włączyła powiedziała:
- Przemek nie opuszczaj mnie i do mnie wróć … do nas wróć
Po czym włączyła
w czasie tej piosenki je myśli zawładnęły kolejne wspomnienia:
Wiki chciała być przy Przemkowi cały czas praktycznie nie opuszczała go nawet na moment , również Rud nie opuszczał danej sali. Hana i Blanka w pokoju lekarskim spędziły cały ten okres. Oczywiście Przemka co jakiś czas doglądali Witek, Lena, Treter, Marek oczywiście Piotr był częstym gościem jego jak również, czy może nawet Falkowicz który nie opuszczał szpitala.

Hej 
Mam nadzieję, że się podoba kolejny jakoś nie długo :) 

7 komentarzy:

  1. super jak zwykle fajnie streściłaś ich znajomość. Mam nadzieje że Przemek się obudzi. Czekam na nexta, którego już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rozdział, znów się wzruszyłam czytając o wspomnieniach Wiki, słuchając utworu List oraz oglądając filmiki o WiP, czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Czekam na next. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszające.. czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy dziś możemy spodziewać się nowej części?????

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny monolog Wiki, czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, brak mi słów,kocham to!

    OdpowiedzUsuń